flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування (анкетування) громадян.

23 жовтня 2013, 10:00
З метою здійснення аналізу стану незалежності, неупередженості та доступності правосуддя, а також розроблення відповідних рекомендацій для вирішення проблемних питань і удосконалення діяльності Жидачівського районного суду Львівської області керівником апарату Жидачівського районного суду Львівської області 14 серпня 2013 року винесено наказ №24, відповідно до якого створено робочу группу та в період з 15 серпня по 30 вересня 2013 року проведено опитування (анкетування) громадян.
Відвідувачам суду було запропоновано 8 запитань, зокрема щодо комфортності та зручності умов перебування в суді; повноти якості та доступності інформації для відвідувачів суду; ефективності організації роботи суду; ставлення суддів та працівників апарату суду до відвідувачів; забезпечення справедливого судового розгляду; загального враження від візиту до суду; способу повідомлення про виклик до суду.
 
Узагальненні результати анкетування громадян у процентному співвідношенні
щодо аналізу стану незалежності, неупередженості та доступності правосуддя, розроблення відповідних рекомендацій для вирішення проблемних питань і удосконалення діяльності Жидачівського районного суду Львівської області.
 
1   Оцініть, будь ласка, комфортність та зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщення суду, тощо).
незадовільно
задовільно
добре
відмінно
важко сказати
14%
16%
47%
16%
7%
 
2.      Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо).
незадовільно
задовільно
добре
відмінно
важко сказати
5%
16%
47%
30%
2%
 
3. Оцініть, будь ласка, ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).
незадовільно
задовільно
добре
відмінно
важко сказати
12%
18%
50%
18%
2%
 
4. Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?
ні
скоріше ні
скоріше так
так
важко сказати
2%
5%
23%
65%
5%
 
5. Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
ні
скоріше ні
скоріше так
так
важко сказати
0%
5%
18%
75%
2%
 
6. Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?
 
ні
скоріше ні
скоріше так
так
важко сказати
5%
7%
30%
49%
9%
 
 
7. Чи можете Ви сказати, що Ваші враження від візиту до суду відповідають очікуваним?
ні
скоріше ні
скоріше так
так
важко сказати
4%
12%
26%
47%
11%
 
8. Ви бажаєте бути повідомленим про виклик до суду за допомогою?
судової повістки
дзвінок на телефон
СМС повідомлення
електронної пошти
свій варіант
30%
23%
27%
4%
18%
 
В результаті проведеного узагальнення робоча група рекомендує суддям та працівникам апарату суду продовжувати ставитися до відвідувачів суду ввічливо та коректно, керівнику апарату суду продовжувати проводити навчання з працівниками апарату суду щодо правил поведінки працівника суду, державного службовця, та т.і., дотримуватися графіків судового засідання, встановити належним чином освітлені інформаційні стенди, продовжувати активно впроваджувати в дію проекти про виклик громадян за допомогою СМС повідомлення, надіслання копій процесуальних документів сторонам в електронному виді, можливості проведення судового засідання в режимі відеооконференц зв’язку.