Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
16 квітня 2021 року відбулись збори суддів Жидачівського районного суду Львівської області з порядком денним щодо обговорення стану матеріально-технічного забезпечення суду.
У зв’язку з неналежним матеріально-технічним забезпеченням суду склалася ситуація з відсутністю офісного паперу, коштів на заправку картриджів, внаслідок чого суд позбавлений на належному рівні роздруковувати вхідну кореспонденцію, яка надходить на електронну адресу суду, ведення судового діловодства щодо видачі виконавчих листів, копії судових рішень, що в свою чергу унеможливлює своєчасне звернення судових рішень до виконання.
На зборах суддів Жидачівсього районного суду Львівської області вирішено звернутися до учасників судових процесів з проханням використовувати альтернативні способи отримання інформації з суду:
-отримувати процесуальні документи в електронному вигляді у відповідності до вимог наказу Державної судової адміністрації України від 31 травня 2013 року № 72 «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу», для чого подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді по конкретній справі;
-отримувати від суду процесуальні документи по справі, учасником якої він є, зареєструвавшись в підсистемі «Електронний суд»;
-цікавитись про дату, час призначення судових засідань та про стан розгляду справ на сайті суду у відповідних розділах та за телефоном - (03239)3-14-61 (канцелярія суду), оскільки на даний час припинено відправку СМС-повісток;
-при подачі документів до суду зазаначати про всі відомі засоби зв’язку сторін - офіційні адреси електронної пошти, номера телефонів всіх учасників процесу для отримання телефонограм;
-особисто звертатись до суду для отримання копій судових рішень наручно.
Так, станом на 15 квітня 2021 року судом не відправлено сторонам понад 100 СМС - судових повісток, що в свою чергу може призвести до зриву запланованих судових засідань та порушення строків розгляду судових справ.
Для того, щоб контролювати перебіг судового розгляду за своєї участі сторони можуть застосовувати наступні функціонали веб-порталу судової влади України:
-«Стан розгляду справ» на сайті суду за посиланням https://court.gov.ua/fair/sud1307 для перегляду поточного стану справи;
-актуальний розклад судових засідань наявний у розділі «Список справ призначених до розгляду» https://gd.lv.court.gov.ua/sud1307/gromadyanam/csz/;
- оголошення про виклик відповідача, третіх осіб, свідків, місце проживання (перебування) яких невідоме, розміщені на сайті суду за посиланнями https://court.gov.ua/sud1307/;
Щодо процесуальних документів, то в електронному вигляді вони надсилаються:
-стороні у справі за її письмовою заявою, на адресу електронної пошти, вказаної у відповідній заяві;
-державним (місцевим) органам влади на їх адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів, за попереднім узгодженням можливості такого надсилання (шляхом обміну листами чи використовуючи інший спосіб письмового підтвердження).
Щоб ознайомитися з потрібним рішенням, слід зайти на офіційний веб-портал судової влади за адресою в Інтернеті https://court.gov.ua/ і натиснути кнопку „Єдиний державний реєстр судових рішень” або ж відразу набрати адресу: https://reyestr.court.gov.ua/ Ви потрапите на сторінку Єдиного державного реєстру судових рішень.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Надсилання кореспонденції буде відновлено у разі надходження фінансування, про що буде повідомлено додатково.
Повідомлення висвітлити на офіційній сторінці Веб-сайту суду та на сторінці суду у соціальній мережі Facebook.
прес-секретар суду