Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Національне агентство з питань запобігання корупції оновило Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій державного або місцевого самоврядування. Модернізація завершилася наприкінці 2020 року.
Про це повідомили у прес-службі НАЗК, передає «Закон і Бізнес».
Зміни, зокрема, передбачають:
- пошук декларацій за ключовими словами у публічній частині реєстру;
- можливість декларантові переглянути й завантажити усі подані ним документи в форматі HTML й PDF зі свого електронного кабінету;
- авторизацію за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) й Інтегрованої системи електронної ідентифікації;
- можливість використовувати декілька КЕП для входу до реєстру;
- можливість відновити доступ до персонального електронного кабінету за допомогою процедури «Я змінив поштову скриньку» при зміні даних у КЕП й адреси електронної пошти;
- можливість додавати файли у форматах jpeg, png, pdf та bmp до повідомлень уповноваженим особам НАЗК, які перевіряють декларації;
- можливість заповнювати електронні документи з різних пристроїв та з різними КЕП;
- при створенні нової декларації на основі попередньої з’явиться можливість перенести персональні данні до нового документа.
У разі виникнення технічних питань при роботі з реєстром, НАЗК просить направляти їх на email support@nazk.gov.ua.